سوالات متداول جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش
فهرست مطالب

سوالات متداول جراحی زیبایی گوش

جراحی گوش (اتوپلاستی) در واقع برای رفع بد شکلی های لاله ی گوش انجام می پذیرد.یکی از مهمترین دلایل جراحی گوش برجستگی لاله ی گوش است.در این خصوص افراد سوالات بسیاری دارند که در این مقاله به پاسخ به خیلی از سوالات متداول جراحی گوش می پردازیم.

بهترین سن برای انجام جراحی زیبایی گوش چه سنی می باشد؟

می توان گفت بهترین سن برای انجام عمل اتوپلاستی حدود ۶ تا ۸ سالگی است زیرا در این سن رشد گوش شروع می شود.و همچنین تاثیر روانی که همسالان بر روی کودک میگذارند در این سنین شروع می شود.بنابراین لازم است در این سن جراحی زیبایی گوش انجام شود.

بعد از جراحی زیبایی گوش برای بهبودی چه مدت زمانی لازم است؟

کوفتگی ها و تورمم هایی که بعد از عمل به وجود آمده است یک هفته بعد از عمل کم کم از بین خواهد رفت و با گذشت دو سه هفته بطور کامل از بین خواهد رفت.در طول این مدت به راحتی می توان این اثرات را پوشاند تا در معرض دید نباشند.

درد جراحی زیبایی گوش چگونه است؟

به طور معمول بعد از هر نوع عمل جراحی کمی درد باید باشد اما درد این عمل بر خلاف تصورات افراد بسیار کم و جزئی است . بعد از عمل درد بسیار کمی حس می شود .البته جراح در نسخه مسکن نیز برای شما تجویز خواهد کرد.

آیا نیاز به ناشتا بودن فرد بیمار می باشد؟

داروهای بیهوشی که استفاده می شود باعث می شود شما دچار ناراحتی شکمی و روده ای شوید.برای اینکه این اتفاق نیافتد لازم است که قبل و بعد عمل چیزی نخورید.حتی بهتر است از شب قبل چیزی نخورید و ننوشید.

پارگی پرده گوش پس از ضربه به گوش چه زمانی نیاز به جراحی دارد؟

پس از پارگی، پرده گوش، در اکثر موارد طی 3 ماه اول بهبود می یابد . در صورتی که تا 6 ماه پارگی ترمیم نشد باید اقدام به جراحی کرد.

با تشکر مدیریت سایت دکتر محسن زارعی جراح بینی

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید