بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

عمل زیبایی بینی از حساسیت زیادی برخوردار می باشد، این عمل از آنجایی که نیاز به بیهوشی داشته و همچنین نتیجه آن در آینده فرد بسیار تاثیر گذار است، لذا باید در انتخاب جراح دقت لازم را داشت. در بین افرادی که از ظاهر خود راضی نیستند، بعضی از آنها  ترجیح می‌دهند بینی خود را به شکل نیمه فانتزی عمل کنند. در این مطلب به شما مواردی که لازم است تا بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را انتخاب کنید، یادآور می‌شویم.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی چه ویژگی هایی دارد؟

مهارت بالای پزشک در کنار نمونه عمل‌های زیبایی موفق در رزومه، از مهمترین موارد در انتخاب پزشک می‌باشد. دکتر محسن زارعی یکی از بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران هستند که می‌توانید از طریق شماره تماس، وقت مشاوره و ویزیت برای عمل بینی تعیین کنید.

مراحل جراحی موفق بینی نیمه فانتزی

شناخت آناتومی بینی به پزشک و همچنین به شما کمک می‌کند بفهمید کدام سبک جراحی بینی بیشتر مناسب شماست. بنابراین لازم است آناتومی بینی شما بررسی شود. تصویر زیر به بررسی آناتومی بینی شما برای کسب نتیجه دلخواه کمک خواهد کرد. همچنین پزشک نیز با مشاهده آناتومی بینی به شما بهترین تکنیک‌های جراحی بینی فانتزی سال ۲۰۲۳ را که با تجربه و آگاهی به دست آمده است، معرفی خواهد کرد.

از اولین مراحل قبل از جراحی بینی، شناخت آناتومی آن است، در واقع وظیفه تشخیص اینکه بینی شما چه نوع آناتومی دارد، به عهده جراح بینی نیمه فانتزی می‌باشد. به راحتی می‌توان حدس زد که تشخیص صحیح دکتر در این مورد، به نتیجه بهتر جراحی بینی شما منجر می‌شود.

برای اینکه بهتر با انواع آناتومی بینی آشنا شوید، به ویدیوهای زیر توجه کنید:

شناخت ویژگی های بینی خود

آیا فکر می کنید بینی شما گوشتی است؟ یا استخوانی و یا هر دو؟ آیا تاکنون شکستگی بینی داشته اید؟ عمل جراحی ترمیمی چطور؟

پاسخ به این  سوالات به جراح بینی نیمه فانتزی در تهران کمک می‌کند در روش انجام جراحی و توصیه‌هایی که شما باید انجام دهید بهترین موارد را یادآوری کند. شناخت نوع بینی برای ویزیت به بهترین جراح بینی در تهران، بهتر است قبلا توسط شما انجام شده باشد.

در زیر اطلاعاتی راجع به انواع بینی‌ها ارائه می‌دهیم تا با مقایسه با بینی خود بتوانید گوشتی، استخوانی و انحراف تیغه را بهتر تشخیص دهید. همچنین نتایجی که زیباجویان با نوع بینی خود از عمل بینی نیمه فانتزی گرفته‌اند در زیر آورده‌ایم تا بهتر بتوانید این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

عمل بینی نیمه فانتزی گوشتی

همانطور که در تصاویر زیر مشخص است، بینی‌های گوشتی دارای حجم قابل توجه عضله و غضروف در ناحیه نوک و میانه بینی هستند. بینی نیمه فانتزی نوک گرد نیز در همین دسته بندی قرار می‌گیرد.

جراحی بینی نیمه فانتزی استخوانی

برخلاف بینی گوشتی، نوع استخوانی دارای تیغه بینی پهن و کشیده‌تر می‌باشد که با مقایسه بینی خود با تصاویر زیر به راحتی متوجه استخوانی بودن می‌شوید. عمل بینی استخوانی نیمه فانتزی چون نیاز به تراشیدن استخوان دارد، نیاز به تمرکز و دقت در برش می‌باشد.

بهترین جراح بینی تیغه منحرف

افرادی که دارای انحراف تیغه بینی می‌باشند، می‌تواند عمل زیبایی نیمه فانتزی را با اصلاح تیغه در یک عمل انجام دهند. بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران باید مهارت بالای خود در اصلاح تیغه و فرم نیمه فانتزی را در اتاق عمل نشان دهد. اطلاع از افراد مشابه شما که عمل بینی نیمه فانتزی در تهران انجام داده‌اند، روش بسیار خوبی برای بررسی تصمیم گیری در این رابطه است.

ویژگی های جراحی بینی نیمه فانتزی

در بین انواع روشهای عمل بینی مانند بینی طبیعی، بینی فانتزی و بینی نیمه فانتزی، گزینه سوم به خاطر دارا بودن ویژگی هر دو نوع قبلی از محبوبیت بیشتری در بین بانوان جوان دارد.

بسیاری از خانم ها در بین انتخاب مدل بینی طبیعی و فانتزی ترجیح می‌دهند عمل بینی(رینوپلاستی) نیمه فانتزی را انجام دهند.

مراقبت هایی که بهترین جراح بینی نیمه فانتزی توصیه می‌کند

  • عدم استفاده از الکل و مشروبات الکلی تا چند هفته بعد از عمل بینی نیمه فانتزی
  • عدم انجام ورزش های سنگین و پرفشار
  • عدم فشار به بینی و صورت در هنگام خواب.
  • عدم استفاده از زیورآلات مانند پیرسینگ در ناحیه بینی و اطراف آن.

تاثیر تجربه جراح بینی نیمه فانتزی در نتیجه عمل

برای اینکه از مهارت و تجربه پزشک مطمئن شوید، از بهترین گزینه ها مراجعه به مطب و ارتباط با افرادی است که قبل از شما جراحی بینی نیمه فانتزی انجام داده‌اند، اگر در تهران ساکن هستید می‌توانید به آدرس مطب دکتر زارعی متخصص و جراح  بینی مراجعه کنید.

شنیدن نظرات دیگران و توجه به بینی آنها به شما کمک می‌کند برای انجام این جراحی راحت تر تصمیم گیری کنید. نکات دیگری که از ارتباط با مراجعین می‌توانید به دست آورید موارد زیر است:

  • دوران نقاهت شما بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی چقدر بود؟
  • آیا از نتیجه عمل خود رضایت دارید؟
  • آیا از بینی خود بعد از عمل بینی نیمه فانتزی احساس بهتری دارید؟
  • چرا مدل بینی فانتزی یا نیمه فانتزی را برای عمل انتخاب کرده اید؟
  • از مشاوره و توصیه‌های دکتر جراح بینی نیمه فانتزی رضایت دارید؟

جراحی های متعدد و زیاد بینی نیمه فانتزی

تعداد عمل بینی نیمه فانتزی که جراح در رزومه کاری خود انجام داده، بهترین راه برای تشخیص مهارت ایشان در انجام جراحی است. در واقع پیچیدگی عمل‌های بینی نیمه فانتزی و فانتزی نسبت به عمل بینی طبیعی بسیار بیشتر است که همین امر مهارت بالایی از جانب جراح بینی را می‌طلبد.

این موضوع در هر نوعی عمل بینی صدق می‌کند، زیرا تفاوت ساختمان بینی افراد متفاوت بوده و تجربه بالای پزشک می تواند نتیجه متفاوت جراحی در افراد مختلف، را رقم بزند.

مدت سابقه جراح و رضایت بالای مراجعین قبلی نشان دهنده مهارت بالای پزشک جراح بوده و خیال شما در مورد زبردستی ایشان می‌تواند راحت شود.

کاندیدای مناسب عمل بینی نیمه فانتزی در تهران کیست؟

  • اگر فاصله لب بالایی تا بینی شما کم باشد.
  • بیشتر از 15 سال دارید.
  • اگر به هر دلیلی مشکل تنفسی دارید و به دنبال رفع مشکل تنفس خود و همچنین زیبایی چهره هستید.
  • علاقه ای به مدل بینی طبیعی ندارید و ظاهر بینی سلبریتی‌ها و بازیگران را می‌پسندید.
  • صورت شما کوچک است و فکر می‌کنید بینی نیمه فانتزی کوچک تناسب بیشتری با چهره شما دارد.

عمل بینی نیمه فانتزی مردانه

مدل بینی نیمه فانتزی آقایان گزینه مناسبی برای مردان می‌باشد.  مدل‌ فانتزی به دلیل ظاهر عروسکی و زنانه شدن صورت مناسب آقایان نمی‌باشد. البته در مدل نیمه فانتزی نیز جراح بینی سعی می‌کند سبک مردانه و کم انحناتری نسبت به جراحی بینی بانوان انجام دهد.

فرق بینی فانتزی و نیمه فانتزی

  • جراح بینی نیمه فانتزی برای اینکه بینی فرم عروسکی داشته باشد، سوراخ‌های بینی را کوچکتر از حالت طبیعی عمل می‌کند، شاید این مهمترین تفاوت بینی فانتزی و طبیعی است.
  • قوس انتهای بینی به مراتب از حالت طبیعی بیشتر خواهد بود. در بینی طبیعی حتی پشت بینی صاف می‌شود تا حالت طبیعی حفظ شود. چیزی که در عمل دماغ نیمه فانتزی اتفاق نمی‌افتد.
  • زاویه بینی در عمل نیمه فانتزی حدودا 105 درجه می‌شود در حالیکه در عمل بینی طبیعی نهایتا 95 درجه خواهد شد.
  • پره‌های بینی در عمل بینی نیمه فانتزی جمع می‌شوند ولی در بینی طبیعی به این صورت نیست.

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی؟

در بین نظرات کاربرانی که عمل بینی نیمه فانتزی در تهران انجام داده‌اند و افرادی که عمل بینی طبیعی را انتخاب کرده‌اند، رضایت گروه اول در بلند مدت بیشتر بوده است. البته این روش در بین خانم‌های جوان طرفدار بیشتری داشته و افراد مسن تر ترجیح می‌دهند روش طبیعی را انتخاب کنند.

نکته‌ای که بسیاری از افراد مشترکا عنوان کرده‌اند، تغییرات چهره بعد از گذشت چند ماه از عمل بینی نیمه فانتزی است. در واقع بعد از گذشت چندین ماه و به اصطلاح جا افتادن بینی در قالب صورت، متوجه زیبایی این نوع بینی و مهارت بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران خواهید شد. می توان نتیجه گرفت صبر در کسب نتیجه بسیار مهم بوده چرا که اگر عجول باشید ممکن است عمل دیگری مانند عمل بینی طبیعی را بعد از چند هفته جایگزین جراحی طبیعی کنید.

مهمترین موضوع برای افرادی که به دنبال بهترین جراح بینی در تهران می باشند، مطرح کردن خواسته‌ها و انتظارات خود با پزشک متخصص به صورت واقع بینانه است. اگر یکی از نزدیکان شما که فرم صورت و  بینی مشابه شما دارد و عمل بینی نیمه فانتزی انجام داده است، به احتمال زیاد نتیجه جراحی شما نیز با ایشان تفاوت زیادی نخواهد داشت. پس می‌توانید با بررسی بیشتر این فرد، به تصمیم گیری بهتر خود کمک کنید.

 جراحی بینی نیمه فانتزی به روش باز

روش باز متداول تر از  دیگر روش بوده و با برش انتهای تیغه میان دو سوراخ بینی در بالای لب‌ها انجام می‌شود، متقارن سازی از مهارت های مهم بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران در انجام موفقیت آمیز این نوع عمل می‌باشد.

 جراحی بینی نیمه فانتزی به روش بسته

اگر در ناحیه نوک بینی نیاز به اصلاح تیغه یا ترمیم نداشته باشید، می‌توانید از روش بسته استفاده کنید. در روش بسته برش در داخل سوراخ‌ها انجام می‌شود و دوره نقاهت و آسیب به بافت پوست نیز کمتر است. همچنین از دیگر مزایای این روش می توان به کاهش کبودی در ناحیه بینی و اطراف چشم ها اشاره کرد.

4 پاسخ

  1. ممنون از مطلب خوبتون
    7 سال پیش در تهران دکتر زارعی بینی من عمل نیمه فانتزی کردند، هنوز هم از ایشون و کارشون رضایت دارم

  2. هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی دکتر زارعی چقدر است؟

    1. وقت به خیر بستگی به عواملی همچون بینی شما و محلی که می خواید جراحی کنید چون دکتر زارعی هم در تهران و هم در اردبیل مراجع کننده دارند.