از بین بردن خط خنده

خط خنده
فهرست مطالب

از بین بردن خط خنده

خط خنده را چگونه از بین ببریم ؟ به مرور زمان و با افزایش سن  خطوطی بر نواحی صورت ظاهر می شود ، این خطوط می توان نشان دهنده  پیری و کهنسالی در فرد شود ، خطوط ایجاد شده بر نواحی صورت، می تواند ناراحت کننده باشد  و  سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد گردد .  امروزه روش ها و راهکار های مختلفی وجود دارد تا بتوان جوانی و شادابی را  به پوست  بازگرداند . از بین بردن  خط خنده  یکی از  اقدامات برای جوانسازی  پوست صورت است .  در ادامه دکتر محسن زارعی  راه های از بین بردن خط خنده را بیان می کنند، اگر شما هم از خطوطی که بر صورتتان ظاهر شده  است رنج می برید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید .

دلیل ایجاد خطوط صورت

معمولا با افزایش سن افتادگی هایی در بافت های صورت ایجاد می شود و لیگامان های صورت  به مرور زمان شل تر گردند ،همچنین بافت های چربی که در ناحیه گونه ها هستند  حالتی شل و افتاده پیدا می کنند ، همگی سبب می شوند شدت خط خنده به مرور زمان بیشتر از قبل گردد ، در نتیجه  می توان گفت خطوط عمیقی  که در صورت  ایجاد می شود همگی به دلیل  افتادگی لیگامان ها و بافت های صورت در فرد می باشد .

راه های از بین بردن خط خنده

اگر بخواهیم  به طور کاملا اصولی برای از بین بردن خط خنده اقدام کنیم ، بهترین راه  آن لیفت صورت است ، با کمک  این روش می توان تمام تغییرات ایجاد شده در صورت را به عقب باز گردانیم تا بتوانیم  خط خنده را اصلاح کنیم .

روشی غیر از لیفت صورت برای از بین  بردن  خط خنده

اما اگر فرد تصمیم به لیفت صورت نداشته باشد  و خواستار یک روش آسان تر و بدون جراحی برای از بین بردن خط خنده باشد ، می تواند  از تزریق چربی و یا فیلر برای  اصلاح خطوط خنده استفاده کند . تزریق چربی و یا فیلر به مراتب نیاز به هزینه کمتری، نسبت به  لیفت صورت دارد .

دکتر محسن زارعی جراح بینی و متخصص گوش ،حلق و بینی می باشند ،شما می توانید برای تماس و مشاوره با شمار های زیر تماس بگیرید .:02122888575-02122888576

نکته قابل توجه

تزریق ژل باید  حتما توسط متخصص انجام شود، ژل هایی که برای تزریق به نواحی صورت استفاده می شوند باید کاملا مطابق با استاندارد های  موجود باشند .  دکتر محسن زارعی  در مطب خود برای تزریق ژل و فیلر  از مواد کاملا استاندارد استفاده می کنند .

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط خنده

بیشتر مراجعین  از  تاثیر تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط خنده سوال می پرسند . باید گفت، تزریق بوتاکس برای اصلاح خط خنده کاربرد فراوان  دارد .  اما تزریق بوتاکس در همه افراد کاربرد ندارد تنها آن دسته از افرادی که با خندیدن ، خط  خنده تشدید می گردد ، می توان با عمل تزریق بوتاکس عضله مورد نظر را فلج کرد و در آخر سبب  اصلاح خط خنده شویم .

توصیه می گردد ، برای انتخاب بهترین روش برای جوانسازی صورت خود با متخصص در این زمینه مشورت کنید، دکتر محسن زارعی  با توجه به تخصص بالایی که دارند، می توانند بهترین روش ها و راهکار ها را ارائه دهند .

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

دکتر محسن زارعی
دکتر محسن زارعی

جراح گوش و حلق و بینی

اینستاگرام ما را دنبال کنید